4 alimente pentru momentele in care ti-e foame!

4 alimente pentru momentele in care ti-e foame! 5.00/5 (100.00%) 1 vot[uri]

Mananca inteligent prin alegerea alimentelor bogate in substante nutritive care ofera o senzatie de satietate pentru o perioada mai lunga decat cele obisnuite. Se spune despre ele ca actioneaza ca o pastila impotriva foamei.

4 alimente pentru momentele in care ti-e foame

Iata care sunt aceste superalimente!

Ouale

Oul este superalimentul care nu trebuie sa lipseasca de pe farfurie la micul dejun. Datorita proteinelor, vitaminelor, seleniului, zincului, cuprului, fierului si grasimilor sanatoase, oul este considerat o pastila naturala antifoame. Recomandat este sa fie mancat fiert (moale sau tare, dupa preferinta).

BREAKING NEWS:  Lecţiile crizei: ce am învăţat şi ce am vrut să uităm

Legumele si fasolea

Atat legumele, cat si fasolea sunt sanatoase si sunt surse importante de substante nutritive (vitamine, minerale, fibre, fier si acid folic), imbunatatind digestia si oferind satietate. Ele pot fi consumate sub orice forma, la mic-dejun, pranz si cina.

BREAKING NEWS:  Menopauza- simptome si tratament

Migdalele

Datorita proteinelor, grasimilor monosaturate, fibrelor, vitaminei E, magneziului si fosforului, migdalele sunt considerate un superaliment. In plus, aceste substante nutritive previn poftele alimentare. Poti manca migdale oricand, dar nu le alege pe cele sarate, recomandate sunt migdalele crude (bio). De asemenea, este important sa stii ca migdalele sunt bogate in calorii, asadar, nu trebuie sa exagerezi cu ele.

BREAKING NEWS:  Movial plus este acum disponibil si in farmaciile Catena!

Ciocolata neagra

Ciocolata este supralimentul preferat al multora dintre noi, mai ales cea care are 70-80% continut cacao. Aceasta ciocolata contine foarte multi antioxidanti, are un indice caloric scazut, plus ca imbunatateste circulatia sangelui, tine sub control tensiunea arteriala si este satioasa. Asadar, de fiecare data cand simti nevoia de ceva dulce, mananca un cub de ciocolata neagra.