Top 3 domenii avantajoase pentru start-up-uri in Romania

Infiintarea de companii este unul dintre semnele unei economii sanatoase si baza pietei liberalizate, conform teoriei si practicii, deopotriva. De aceea, atat in Romania, cat si in majoritatea statelor cu o economie de piata bazata pe concurenta, se incurajeaza infiintarea de companii cu capital local, care sa stimuleze mediul de afaceri.

Si in tara noastra, start-up-urile reprezinta variantele optime catre care s-au orientat curajosii dornici sa investeasca in viitor. Oricat de cliseic ar suna aceasta expresie, viitorul este aici, intrucat tipul de concurenta s-a extins dincolo de lumea reala, tangibila, jucandu-si acum o carte importanta in mediul virtual, de care depind performantele la orice nivel ale IMM-urilor, dar si cele ale multinationalelor, in egala masura. Asadar, noi provocari au aparut pentru cei dornici sa isi lanseze afaceri, indiferent de modelul adoptat ori de domeniul de activitate ales.

Daca si tu urmaresti sa incepi un nou business ori esti abia la inceput de drum, trebuie sa fii constient de importanta actualizarii constante a strategiilor si sistemelor tehnologice si de lucru pe care compania ta le foloseste. Altfel, risti sa ratezi un inceput reusit ori sa pierzi valoroase oportunitati de afaceri, in timp.

Descopera care sunt domeniile vizate de start-up-urile de succes in Romania:

  • Pentru multi, poate parea surprinzator, insa arhitectura reprezinta o atractie pentru multi dintre cei care doresc sa isi deschida o companie. Cu proiecte de constructie tot mai ample in toate orasele tarii, cererea de constructii trebuie satisfacuta fara intarziere. Daca esti interesat de lansarea unei companii, trebuie sa te asiguri de la inceput ca te poti mentine in top. Intra pe https://www.manandmachine.ro/produs/autocad/ si actualizeaza-ti sistemele de lucru, pentru a lua prin surprindere piata si concurenta. Fara o tehnologie performanta si mereu pregatita sa isi asume proiecte de anvergura, start-up-ul tau nu se va putea face remarcat la standardele necesare.

man 1

  • In era digitala, considerate o noua etapa a revolutiei industriale, nimic nu poate da mai mult randament decat munca in domeniul IT. Programatorii, testerii si creatorii de jocuri video sunt solicitati la maximum, iar lansarea unei companii in acest domeniu nu poate fi decat avantajoasa in aceasta perioada, pe o piata inca nesatisfacuta. Fructifica fiecare oportunitate, utilizand sisteme performante de lucru, ca 3ds Max, pentru a duce la bun sfarsit noile proiecte cu cerere mare din partea clientilor. Calitatea lucrarilor tale, dar si rapiditatea executiei sunt la fel de importante pentru a asigura sustenabilitatea firmei. Fiind conectat in permanenta la internet si dezvoltari tehnologice, nu ezita sa folosesti aceste aspecte in avantajul tau.

creare jocuri

  • Dezvoltarea companiilor merge in tandem cu marketing-ul de calitate, de aceea vei observa o crestere a numarului de IMM-uri in acest domeniu revolutionar. Marketing-ul digital din 2018 nu se aseamana deloc cu ceea ce ai fi putut studia acum mai bine de 10 ani in universitati, de aceea necesita noi investitii si actualizari constante de strategii eficiente pentru companiile pe care le reprezinta. Daca ai o viziune ce isi poate face cu success loc printre celelalte agentii deja existente, pune-o in practica fara intarziere, iar rezultatele pozitive nu vor intarzia sa apara. 2018 poate fi anul tau!

Iata, deci, care sunt domeniile catre care trebuie sa te orientezi daca vrei sa incepi sa lucrezi la proiecte marete si de calitate. Investeste in sisteme de lucru si in oamenii care vor contribui la succesul afacerii tale, oferind cele mai bune servicii si oferte.

Siguranta angajatilor te preocupa? Afla cateva metode de a-i proteja!

Siguranta angajatilor te preocupa Afla cateva metode de a-i proteja!

Fiecare angajator are printre obligatiile legale sa asigure securitatea si sanatatea salariatilor lui, in caz contrar putand primi amenzi costisitoare. Daca va avea loc vreun accident din vina lui, afacerea chiar poate fi inchisa de catre autoritati. Din acest motiv, este bine ca toti cei care au un spatiu de productie sa se gandeasca din timp la metodele prin care pot sa-si protejeze angajatii proprii.

Legea prevede clar care sunt obligatiile angajatorului in acest sens si masurile care pot fi luate pentru a evita pe cat posibil orice risc la adresa sanatatii si securitatii personalului angajat. Un lucru important trebuie avut in vedere, si anume ca, in cazul in care patronul apeleaza la persoane sau firme din exterior pentru a face acest lucru, el nu este exonerat de eventualele probleme care pot aparea.

Iata 7 metode prin care iti poti proteja angajatii!

Grija unui patron fata de cei pe care ii plateste trebuie sa fie prioritara, chiar daca acest lucru presupune cheltuirea unor sume de bani, uneori chiar importante. Daca la prima vedere investitia pare inutila, de fapt prin cheltuielile in acest domeniu pot fi realizate economii majore prin neplata unor amenzi, cheltuieli de spitalizare in caz de accident sau chiar despagubiri pentru personalul care sufera diferite neajunsuri.

  • Mutarea obiectelor grele este adesea intalnita in spatiile de productie si de aici pot aparea probleme, unele foarte grave. De multe ori, angajatii firmei se pot rani ridicand sau deplasand echipamente de zeci sau sute de kilograme. O solutie prin care poti evita riscurile in aceasta situatie este folosirea unor roti industriale ce pot fi montate usor pe diferite obiecte. Daca esti interesat, comanda aici roti industriale si vei evita eventualele probleme;

cele mai bune roti industriale pentru carucioare si mobilier

  • Daca spatiul de productie este situat intr-o zona in care traiesc animale salbatice, cum ar fi ursul, lupul, porcii mistreti, angajatii tai ar putea suferi rani grave din cauza lor. Daca vrei sa-ti protejezi angajatii in aceasta privinta, o solutie reala devine gardul electric pe care-l poti cumpara la un pret mai bun daca vei verifica ofertele din mediul online si vei alege ceea ce ti se potriveste pentru afacerea ta;

garduri electrice bune recomandare

  • Incheierea unui contract cu o firma de paza si protectie este o buna metoda prin care angajatii tai vor lucra in siguranta. Paznicii vor avea grija nu doar de bunurile aflate in incinta companiei, ci vor impiedica si eventualele persoane care au intentii rele sa patrunda in interior. Acestia colaboreaza optim si cu autoritatile statului aducand un plus de protectie pentru toata lumea;
  • Sistemul de protectie impotriva incendiilor este obligatoriu fiind o conditie a functionarii firmei. Un astfel de sistem este compus din extinctoare, plasate in locuri la indemana tuturor, hidranti si furtunuri pentru stingerea unor eventuale incendii sau detectoare de fum care sa previna aparitia acestora. In plus, personalul va fi instruit in domeniul protectiei impotriva incendiilor si va sti ce trebuie facut in cazuri extreme;
  • Un sistem de supraveghere video protejeaza pe angajatii tai prin monitorizarea permanenta a spatiilor interioare si exterioare si intimidarea eventualelor persoane care ar putea sa dauneze intr-un fel sau altul bunurilor si personalului angajat. Camere video de interior si exterior pot fi gasite usor in mediul online, la preturi tot mai convenabile, iar daca momentan nu ai multi bani pentru achizitionarea lor, te-ai putea gandi sa iti procuri unele false care vor indeplini acelasi rol;
  • Evitarea conflictelor la locul de munca este esentiala pentru ca, in caz contrar, unii dintre angajatii tai ar putea suferi rani sau ar putea deceda, iar problemele, cu siguranta, vor afecta reputatia si succesul afacerii tale. Solutiile pentru un mediu relaxant si pasnic sunt numeroase si privesc managementul personalului: atentionarea verbala, concedierea persoanelor violente, rezolvarea eventualelor probleme pe cale pasnica prin discutii etc;
  • Indepartarea surselor de pericol pentru angajati, cum ar fi echipamente defecte, substante toxice, instalatii neconforme cu regulile de securitate in munca si dotarea personalului cu echipament de protectie corespunzator muncii pe care o presteaza.

In concluzie, respectarea acestor metode transforma siguranta angajatilor tai intr-o prioritate, iar compania ta va avea un renume din ce in ce mai bun si nu vei duce lipsa de mana de lucru.

P3 se angajează să îmbunătățească performanța socială și de mediu cu participarea la programul global de evaluare a durabilității imobiliare globale

București, 26 aprilie 2018 – P3 a devenit membru al GRESB, un program global de referință social, de mediu, și de guvernanță (ESG) pentru companiile care lucrează în domeniul imobiliar. GRESB evaluează performanța durabilă în sectorul imobiliar și permite companiilor să adopte practici durabile. Calitatea de membru va ajuta P3 să-și implementeze angajamentele extinse de sustenabilitate și îi va permite să continue să fie lider al industriei de dezvoltare și gestionare a depozitelor durabile.

Mișcarea se bazează pe angajamentul pe care P3 l-a făcut la sfârșitul anului trecut (2017), când a devenit primul dezvoltator de depozite din lume care s-a înscris ca participant activ la Global Compact, cea mai mare inițiativă de sustenabilitate corporativă din lume. Global Compact solicită companiilor să-și alinieze strategiile și operațiunile la principiile universale privind drepturile omului, forța de muncă, mediul și anticorupția.

Sînziana Pardhan, Director General P3 în România, a comentat: “P3 este deja una dintre cele mai ecologice companii din Europa în sectorul proprietăților logistice, având în portofoliu un număr de clădiri evaluate cu “Very Good” prin metoda BREEAM. Echipa noastră care se ocupă de soluțiile durabile din cadrul companiei se asigură că depozitele din noua generație sunt construite la cele mai înalte standarde pentru a satisface și depăși cele mai stricte criterii de impact asupra mediului în Europa, oferind în același timp economii operaționale reale. Calitatea de membru al GRESB va contribui la asigurarea continuării atât a angajamentului nostru în favoarea durabilității, cât și a conducerii sectorului imobiliar în acest domeniu”.

P3 este dedicat dezvoltării unor proprietăți durabile cu un impact minim asupra mediului, care aduc în același timp și beneficii clienților. Toate depozitele P3 sunt construite conform standardelor globale de eficiență energetică și de construcție durabilă. P3 lucrează cu clienții săi pentru a-i ajuta să-și implementeze propriile strategii de mediu pentru facilitățile lor de logistică. De asemenea, P3 extinde în mod constant gama de inițiative ecologice pe care le utilizează pentru a satisface – dacă nu depăși – standardele pentru un viitor durabil. Compania utilizează tehnologia ecologică pentru a reduce impactul clădirilor asupra mediului, crescând în același timp profitabilitatea clienților prin reducerea costurilor de exploatare. Prin proiectarea și construirea măsurilor durabile chiar de la început și prin includerea acestora în managementul zilnic, P3 poate reduce costurile totale.

P3 utilizează soluții de înaltă performanță pentru a se asigura că izolația noilor sale depozite din parcul P3 Bucharest atinge un nivel excelent de performanță energetică, cu panouri compozite cu grosime de 100 mm cu izolație PIR, și performanțe îmbunătățite la ușile secționale din zonele de andocare. Aceste panouri au, de asemenea, o rezistență ridicată la foc de până la 30 de minute.

P3 a implementat o membrană hidroizolantă de tip PVC “SIKA” finisată în culoare deschisă pe toată suprafața acoperișului, care reflectă lumina, îmbunătățind performanța reflectorizantă a izolației acoperișului.

P3 folosește încălzirea radiantă ca alternativă pentru centralele termice clasice cu ventiloconvectoare. Tuburile radiante din oțel oferă o sursă mai economică de încălzire: cu până la 35% mai puțin consum de gaze, costuri reduse de întreținere și materiale, flexibilitate în execuție și posibilitatea de a furniza încălzire zonală acolo unde este necesar. Debitul de căldură poate fi direcționat spre o zonă de lucru, importantă la înălțimi de 4 până la 5 m, în timp ce cu sistemele de încălzire cu aer cald sau clasic nu este posibil. Sistemul oferă confort fără curenți de aer sau praf indus din procesul de fabricație. Este foarte flexibil în utilizare, permițând încălzirea stațiilor individuale la distanțe unele de altele. O altă caracteristică este mecanismul suplimentar de acţionare a trapelor de fum pentru a permite ventilarea naturală și/sau răcirea pe timpul nopții în sezonul de vară și de tranziție.

De asemenea, P3 a implementat un mod eficient de controlare a consumului de apă pentru zonele administrative: robinete cu debit scăzut de apă și canal de toaletă de 2/4 l.

În plus, iluminarea în noile zone de depozitare va fi asigurată cu ajutorul corpurilor dimabile LED tip Philips “MAXOS LED industry, cu sistem wireless de control al luminozității. Corpurile de iluminat au o speranță de viață de 50.000 de ore,
o utilizare redusă a puterii (până la 40-50%) și, atunci când luminile sunt estompate, durata de viață a LED-urilor este chiar mai lungă. Stâlpi cu LED sunt, de asemenea, prevăzuţi pentru zonele externe, parcarea camioanelor și drumuril.

Un exemplu foarte bun de construcție durabilă în P3 Bucharest park este centrul de logistică de 81.000 mp pentru Carrefour. Pentru a reduce costurile operaționale, a fost instalată iluminarea cu LED-uri împreună cu placarea eficientă din punct de vedere energetic. În magazia frigorifică se folosește învelișul cu etanșare suplimentară. Împreună cu iluminatul cu LED, care emite mai puțină căldură reziduală în comparație cu iluminatul tradițional, sarcina de răcire este redusă. Acest lucru nu numai că economisește costurile de energie, ci permite și ca un sistem de răcire cu capacitate redusă să fie suficient. O altă caracteristică utilă pentru o instalație mare ca aceasta este sistemul complex de management al clădirii, care permite FM să monitorizeze utilizarea energiei și să verifice funcționarea echipamentelor de la distanță. În plus, managementul aprovizionării cu apă monitorizează și reduce consumul de apă.

P3 are, în acest moment, un total de 372.000 m² în 14 depozite în parcul P3 Bucharest și alți 100.000 m² care permit dezvoltarea de noi spații. P3 încearcă, de asemenea, să se extindă atât în București, cât și în partea centrală și de vest a țării.

Mai multe informații despre GRESB pot fi găsite pe https://gresb.com

Yahoo! s-a vândut: Suma URIAȘĂ a scăzut cu 350 de milioane de dolari din cauza…hackerilor

yahoo a fost vandut

Verizon Communications Inc, cel mai mare operator de telefonie mobilă din SUA, a anunțat marți că a ajuns la un acord pentru a prelua operațiunile de bază ale gigantului din domeniul Internetului – Yahoo! pentru suma de 4,48 miliarde de dolari, cu 350 milioane de dolari mai puțin decât prețul anunțat inițial la jumătatea anului trecut, informează Reuters.

Tranzacția va duce la combinarea activităților Yahoo! în domeniul motoarelor de căutare, email și mesagerie cu divizia AOL a Verizon. Finalizarea tranzacției, care a fost anunțată prima dată în luna iulie 2016, este programată pentru al doilea trimestru al acestui an.

“Termenii modificați ai acordului oferă un rezultat corect și favorabil pentru acționari. Oferă protecție pentru ambele părți și o cale clară pentru finalizarea tranzacției”, a declarat vicepreședintele Verizon, Marni Walden.

Verizon încearcă de mai multe luni să convingă Yahoo să modifice termenii acordului încheiat în luna iulie a anului trecut pentru a lua în calcul pagubele provocate Yahoo de două importante atacuri informatice. Compromisul încheiat marți prevede că Verizon și Yahoo vor împărți povara financiară a eventualelor acțiuni juridice în legătură cu atacurile informatice.

În luna septembrie a anului trecut, Yahoo a anunțat că informațiile personale cu privire la cel puțin 500 milioane de conturi au fost furate în urma unui atac informatic. Yahoo a avertizat că informațiile furate ar putea include numele, adresele de e-mail, numere de telefon, data nașterii și parolele pentru cele 500 milioane de conturi.

Yahoo! a fost înființat în 1994 și, în prezent, este unul din giganții Internetului cu aproximativ 11.000 de angajați la nivel mondial. Marissa Mayer, numită în fruntea Yahoo! în vara lui 2012 pentru a relansa afacerile companiei, a anunțat la începutul lunii februarie 2016 că are intenția de a analiza mai multe “alternative strategice” pentru operațiunile de bază din domeniul Internetului și de asemenea de a reduce efectivele companiei cu 15%.

Prăbuşirea celui mai important brand vinicol: NU se mai vinde în România

Murfatlar nu mai livrează vinuri în România din octombrie 2016, iar din ianuarie 2017 au fost sistate total producţia şi îmbutelierea. Singurele vânzări realizate în ultimele luni au fost câteva mii de sticle exportate în Vietnam şi Australia. Prăbuşirea celui mai important brand vinicol românesc devine şi mai evidentă dacă vedem ce recoltă de struguri a avut Murfatlar toamna trecută de pe cele 3.000 de hectare de vie ale sale: puţin peste 250 de tone, de 100 de ori mai puţin decât într-un an normal, scrie Jurnalul Național.

murfatlar nu mai livreaza in romania

Dosarul de evaziune fiscală instrumentat de DNA şi cel de insolvenţă a imperiului Murfatlar scot la iveală informaţii revoltătoare. Astfel, în timp ce producţia de vin a încetat complet, pentru că nimeni nu mai vrea să-l cumpere, firmele din grupul Murfatlar încearcă să rostogolească de la una la alta creanţe reciproce de zeci de milioane de lei. În condiţiile în care toate aceste societăţi, concomitent creditoare şi debitoare ale Murfatlar România SA, se află la rândul lor în insolvenţă, cesionarea creanţelor nu face decât să ascundă banii şi să prejudicieze, în final, creditorii din afara grupului. Manevrele celor din Comitetul Creditorilor sunt invalidate, însă, de fiecare dată, de judecătorul sindic. De exemplu, pe 19.12.2016, Tribunalul Constanţa a anulat o hotărâre din 24.08.2016, prin care Murfatlar România SA a cesionat către Bartenders Distilleries SRL, membră a grupului, o creanţă de 65.596.723,07 lei, deţinută faţă de United Euro Distribution SA, cu acţionari comuni, prejudiciindu-şi astfel patrimoniul.

„Cesiunea de creanţă nu are ca scop creşterea şanselor creditorilor de recuperare a propriilor creanţe, ci mai degrabă este o operaţiune destinată să satisfacă anumite interese ale societăţilor din grup”, motivare a Tribunalului Constanţa

În timp ce membrii grupării Murfatlar încearcă să-şi fenteze creditorii, activitatea celui mai important producător de vin din România a încetat complet. În Buletinul Procedurilor de Insolvenţă din ianuarie 2017, se arată că producţia şi îmbutelierea cantităţilor de vin aflate pe stoc au încetat, pentru că nu s-a identificat niciun client care să achiziţioneze cu plata pe loc.

Acțiune în premieră: Șeful Raiffeisen, ‘sancționat’ pentru că a protestat în fața Guvernului

Șeful Raiffeisen, 'sancționat' pentru că a protestat în fața Guvernului

Acțiune în premieră a unei entități private de sancționa implicarea bancherului olandez Steven van Groningen în protestele antiguvernamentale. Ocolul „Silvic Stejarii Muscelului” a comunicat luni, 20 februarie, o adresă către Agenția Topoloveni a Raiffeisen Bank prin care solicita închiderea contului curent, scrie Jurnalul de Argeș.

Administratorul ocolului silvic care are în gestiune o suprafață importantă de pădure în județul Argeș și ca atare, tranzacții financiare deloc de neglijat, a scris negru pe alb și motivul acestei decizii :” În semn de protest față de implicarea Domnului Steven van Groninger CEoORaiffeisen România în acțiunile de protest din România”.

“Existenţa civilizatorie a unui popor, a unei naţiuni este dată de fiinţarea unui Stat puternic care să-i asigure securitatea în toate formele şi manifestările ei grandioase. Fiecare Naţiune posedă domenii sociale strategice (în consonanţă cu stimularea activităţilor private) în lipsa cărora se dezintegrează. Un Stat puternic prin instituţiile sale asigură perenitatea Naţiunii”, se mai arată în comentariul de pe pagina de Facebook a O.S Stejarii Muscelului.

Proprietarii barurilor din Centrul Vechi, REVOLTAȚI: Protestele ne bagă în FALIMENT

centrul vechi bucuresti

Barurile şi restaurantele din Centrul Vechi al Bucureştiului erau atracţia tinerilor. Cum ieşeau de la serviciu mergeau să se relaxeze cu prietenii la un pahar de vin bun şi mâncare pe măsură. Iar în weekend aveau nevoie de rezervare ca să ocupe o masă. Asta a fost până la jumătatea lunii trecute, când au început protestele.

Acestea au luat amploare pe 1 februarie, după ce Guvernul Grindeanu a trecut Ordonanţa 13, care dezincrimina abuzul în serviciu, neglijenţa în serviciu şi conflictul de interese, pe furiş, în toiul nopţii. Mulţi bucureşteni au dat distracţia pe salvarea democraţiei. De atunci, îndură frigul seară de seară în Piaţa Victoriei. Iar asta se transpune într-o mare pagubă pentru patronii de localuri. Cârciumile sunt goale chiar şi sâmbăta şi duminica.

“Protestele astea ne bagă în faliment. Dacă avem câteva mese ocupate, e bine. În weekend reuşeam să ne facem safteaua, cum s-ar zice”, a spus patronul unui celebru local.

Reporterii Click! au dat o raită prin Centrul Vechi la final de săptămână, iar străzile erau pustii. 280.000 de persoane erau cantonate duminică la Guvern, ocupate să ceară demisia Guvernului şi alegeri anticipate.

Peste 50 % din firmele romanesti nu folosesc aplicatii pentru management

Succesul unei afaceri depinde foarte mult de viziunea celor care infiinteaza o firma. Insa foarte multi antreprenori nu inteleg faptul ca este esential sa folosesti anumite programe pentru a reusi sa dezvolti o afacere de succes. Intrucat tehnologia a avansat foarte mult, totul s-a simplificat, iar cei care nu se adapteaza, in mod cert raman in urma.

Investitii pe termen lung? Ai nevoie de un program de simplificare a lucrurilor

software erp

Administratorii firmelor romanesti cauta intotdeauna cele mai ieftine solutii. Ei se tem de investitii pe termen lung, in primul rand din cauza ca acestea se vor amortiza greu, dar si pentru ca nu au cunostintele necesare ca sa isi dea seama cat de mult pot ajuta si usura munca angajatilor si, implicit a sa, a managerului, anumite aplicatii. Una dintre ele este ERP. Acesta este prescurtarea de la “enterprise resource planning” si aduce pentru o firma avantaje multiple, despre care cititi pe http://bsgroup.ro/solutii/erp/, datorita faptului ca aceste softuri reusesc sa controleze si sa monitorizeze toate departamentele.

O asemenea aplicatie are scopul de a-i facilita munca unui manager, intrucat ii ofera toate informatiile de care are nevoie in orice moment, dar si angajatilor sai. Interfata unui soft ERP nu este deloc complicata, iar functiile ei pot fi adaptate tuturor nevoilor. Intotdeauna aceste programe ofera informatie clara, astfel incat si managerii, si angajatii sa stie exact situatiile cu care se confrunta.

erp

Un soft erp este de folos pentru toate departamentele unei companii. Fie ca vorbim de marketing, fie de resurse umane, fara acesta, un manager nu va avea niciodata situatii clare. De asemenea, un alt departament care nu poate exista fara erp este contabilitatea. Cu ajutorul acestui soft de la bsgroup.ro o firma va functiona conform legislatiei in vigoare. Programul erp de contabilitate se updateaza singur si este capabil sa ofere rapoarte complete. Mai mult, presupunand ca un manager doreste sa aiba o viziune larga in fiecare zi, poate alege ca angajatii sai sa introduca zilnic documentele contabile primare. De asemenea, un administrator va putea verifica chiar si de la distanta, de pe telefonul mobil, in orice moment, daca lucrurile merg asa cum isi doreste.

Iata care sunt alte beneficii ale unui program erp de contabilitate:

  • pune la dispozitie un plan contabil;
  • poate genera automat note contabile si state de salarii;
  • semnaleaza diferentele intre note;
  • se pot folosi sabloane pentru introducerea mai usoara a documentelor;
  • permite transformarea valutei automat;
  • genereaza automat declaratiile fiscale;
  • poate introduce chiar si semnaturile electronice;
  • calculeaza automat situatiile semestriale si anuale;
  • pot fi scoase extrem de usor jurnalele, balantele si registrele;
  • genereaza confirmarile de sold atat pentru clienti, cat si pentru furnizori;
  • ofera situatii clare pentru fiecare luna in parte.

afacere de succes

Asadar, firmele romanesti care doresc sa aiba succes si sa se dezvolte, trebuie neaparat sa aiba in vedere anumite softuri care sa le usureze munca. Informatiile pe care le pun la dispozitie programele erp sunt de maxima importanta pentru orice manager, intrucat il ajuta in luarea celor mai bune decizii pentru compania sa. De asemenea, el va reusi sa identifice punctele slabe si sa le elimine, astfel incat afacerea sa prospere. Astfel, o firma medie sau mare va avea de castigat in urma implementarii unui soft erp. Printre cele mai avantajoase se numara programul de contabilitate care ofera o perspectiva larga asupra afacerii.