Cum va puteti proteja marca pe care o produceti ?

Cum va puteti proteja marca pe care o produceti ? 5.00/5 (100.00%) 1 vot[uri]

Conform definitiei date de Legea nr. 84/1998, marca inregistrata este un semn susceptibil de reprezentare grafica, servind la deosebirea produselor sau serviciilor unei persoane fizice sau juridice de cele apartinand altor persoane. Altfel spus, fiecare produs de pe piata este atribuit unei companii in functie de marca acestuia, iar conceptul de marca inregistrata nu permite ca o companie sa beneficieze de vizibilitatea pe piata a unei alte companii care vizeaza acelasi sector. In ideea evitarii unor astfel de situatii a fost creat si conceptul de protectie–marci. Acest nou concept s-a dezvoltat din necesitatea apararii drepturilor asupra marcilor inregistrate.

Conceptul de protectie-marci – care sunt aspectele pozitive ?

protejarea brandului business-ului tau

Ca urmare a dezvoltarii acestui nou concept in economie, protectie-marci are ca principal avantaj faptul ca o marca inregistrata beneficiaza de monitorizare – urmarirea zilnica/saptamanala a publicatiilor de specialitate – OHIM-OSIM-OAMI -. Astfel, daca inainte de modificarea Legii Marcilor (10.05.2010) monitorizarea marcilor inregistrate era o optiune a titularilor, dupa modificarea legii monitorizarea a devenit o conditie primordiala. Altfel spus, aceasta modificare a Legii Marcilor in 2010 a transformat OSIM intr-un depozitar al marcilor. Efectul acestei modificari consta si in faptul ca, atunci cand un produs nou apare pe piata, iar daca producatorul vrea ca acest produs sa fie marca unica pe piata, el trebuie in mod obligatoriu sa-l inregistreze la OSIM pentru a beneficia de monitorizarea permanenta a noului produs.

BREAKING NEWS:  Un nou protest faţă de Gabriel Oprea a fost anunţat pentru vineri seară în Capitală

Un alt argument in vederea sprijinirii conceptului de protectie-marci este faptul ca prin intermediul acestuia se asigura desfasurarea unei concurente loiale pe piata care sa fie bazata pe raportul cerere-oferta, precum si pe raportul calitate – pret.

BREAKING NEWS:  Bătaie în masă în Parlamentul Turciei. Care a fost mărul discordiei / VIDEO

Care este scopul practic al conceptului protectie-marci.ro ?

Conceptul protectie-marci.ro are o serie de avantaje practice intrucat contribuie la existenta unei piete economice transparente si corecte. Astfel, scopul practic al conceptului este:

  • Sublinierea faptului ca marcile inregistrate sunt monitorizate cu maxima atentie, iar orice incercare de incalcare prin depuneri similare nu va fi acceptata
  • Protejarea titularilor prin limitarea costurilor in ceea ce priveste apararea marcilor inregistrate

In vederea convingerii producatorilor sa isi inregistreze produsele se subliniaza faptul ca in lipsa unei monitorizari a acestora costurile pentru apararea drepturilor ar fi mult mai mari, deoarece odata cu inregistrarea unei marci ulterioare identice/similare cu a dvs. solutionarea revine instantei. Mai mult decat atat, aplicarea grafica a conceptului protectie-marci subliniaza faptul ca marca este inregistrata, precum si faptul ca marca inregistrata este si monitorizata.

BREAKING NEWS:  Obama dă asigurări că Trump doreşte relaţii solide în NATO

Protectie-marci.ro a devenit un actor important pe piata produselor inregistrate protejand brand-uri precum Ciao!, Rivex, Aroxol, BioCarpet si multe altele.

Ce servicii ofera protectie-marci.ro ?

  • Servicii de asistenta, consultare si reprezentare in ceea ce priveste proprietatea intelectuala
  • In vederea evitarii incalcarii unui drept protejat se realizeaza o serie de cercetari
  • O interpretare avizata a rezultatelor cercetarilor obtinute de la OSIM/OHIM

Conceptul de protectie-marci vizeaza astfel formarea unei piete loiale si transparente care sa permita producatorilor sa se axeze pe viziunea companiei lor si sa lucreze totodata la raportul cerere-oferta si la cel dat de calitate – pret.