2015 – An de construcție și consolidare pentru Gothaer în România

  • În 2015, Gothaer Asigurări Reasigurări a plătit daune în valoare de peste 43 mil. RON și a înregistrat prime brute subscrise în valoare de aproape 82 mil. RON;

  • 31 Decembrie 2015, respectiv 1 Ianuarie 2016, marchează marje de solvabilitate pentru Gothaer Asigurări Reasigurări de 260,63% pe SI și 120,7% pe Solvency II;
  • Continua preocupare pentru întărirea solidității financiare a societății duce la îmbunătățirea rezultatelor, superioare față de așteptările planificate: pierderea înregistrată este cu 50% mai mică decât cea planificată, în condițiile unui rezultat tehnic brut pozitiv de peste 22.5 mil RON (înainte de costul reasigurării) și un rezultat net, influențat de efectul reasigurării pe un portofoliu încă în dezvoltare, de 25 mil RON;
  • Focusul pe servisarea clienților, echilibrarea portofoliului și alinierea societății la standardele Solvency II, în centrul preocupării societății;
  • Conform cu rezultatele preliminare anunțate la finele anului 2015, grupul Gothaer din Germania încheie anul 2015 cu prime brute subscrise de 4,51 mld. EUR, valoare similară anului 2014 și își păstrează perspectiva stabilă a ratingurilor acordate de agențiile S&P și Fitch.

În 2015, Gothaer Asigurări Reasigurări și-a consolidat poziția în piața românească de profil, plătind despăgubiri în valoare de 43.484.927 RON (cea mai mare daună plătită a fost de 2,8 mil. RON – pe segmentul asigurărilor de garanții) și înregistrând prime brute subscrise de 81.989.892 RON. În procente, aceasta semnifică pentru companie o scădere de 2,7% raportat la anul 2014, principala cauză reprezentând-o încetarea subscrierilor pe segmentul asigurărilor de aviație și revizuirea portofoliilor în contextul necesarului de capital alocat fiecărei linii. Întreaga evoluție din anul trecut a stat sub semnul măsurilor strategice care au fost necesare pentru alinierea la standardele regimului de Solvabilitate II.

“Am încetat subscrierile pe linia asigurărilor de aviație, pentru că aceasta necesită un capital semnificativ, capital pe care am decis să îl alocăm altor forme de asigurare, mai performante. Dacă eliminăm din calcul segmentul aviației, observăm în 2015 o creștere a primelor brute subscrise de 7% comparativ cu 2014 și un rezultat tehnic brut pozitiv de 22,535,647 RON, ceea ce este pentru noi un semn bun, ținând cont și de faptul că întreaga piață non-RCA a avut o creștere de numai 1,2%. 2015 a fost un an de consolidare, în care a fost nevoie de multă atenție în procesul de subscriere și de o selecție prudentă a liniilor de asigurare ofertate și ca urmare a noilor standarde impuse de Solvency II”, a declarat Anca Băbăneaţă, CEO al Gothaer Asigurări Reasigurări.

Măsurile operaționale și de business întreprinse de Gothaer Asigurări Reasigurări în cursul anului 2015, susținute de majorările de capital efectuate de acționari, au garantat îndeplinirea cerințelor de solvabilitate (SCR și MCR), solicitate de regimul de Solvabilitate II, intrat în vigoare începând cu data de 1 ianuarie a.c., respectiv atingerea unei marje de solvabilitate de 120,7% pe Solvency II (raportat la SCR).

Totodată, în anul 2015 compania a continuat consolidarea fluxurilor și a proceselor interne, cu focus și pe zona administrării daunelor, ajungând astfel la o durată medie de plată a dosarelor de daună, de la data depunerii ultimului document la data plății, de 4.7 zile pe segmentul CASCO, respectiv de 2.7 zile pe cel de locuințe.

Un indicator important pentru activitatea Gothaer Asigurări Reasigurări în 2015 este reprezentat de alegerea făcută de clienți în selectarea asigurătorului lor, pornind de la calitatea produselor și serviciilor sale; în acest context societatea se bucură să observe că numărul de clienți a crescut cu aproape 10%, în timp ce compania a înregistrat doar 3 petiții întemeiate, în scădere cu 2 petiții față de anul 2014.

În 2016, activitatea companiei continuă să se concentreze pe cei trei piloni esențiali pentru dezvoltarea sa sustenabilă: rezultate tehnice și de subscriere superioare, eficiență operațională și abordare centrată pe clienți 360º.

“Numeroasele modificări legislative din ultima perioadă influențează inevitabil activitatea companiilor de asigurări. Pentru noi, Solvency II reprezintă un cadru structurat, reglementat, în care vom continua să ne urmărim obiectivele, să țintim către profitabilitate, asigurând astfel stabilitatea și garanția de a ne putea îndeplini promisiunile asumate față de clienții și partenerii noștri”, a completat Anca Băbăneaţă.

Stabilitatea companiei Gothaer Asigurări Reasigurări se datorează şi susţinerii solide şi încrederii pe care i le oferă grupul german din care face parte.

Rezultatele preliminare anunțate de Grupul Gothaer la finele anului trecut marchează prime brute subscrise în 2015 de 4,51 mld. EUR, menținându-se așadar la nivelul anului 2014, în ciuda contextului dificil al pieței de asigurări din Germania. În același timp însă, profitul consolidat al grupului s-a majorat cu 19,1% anul trecut, ajungând la 140 mil. EUR. Creşteri importante au fost înregistrate pe segmente de asigurare precum property (+2,9%) şi sănătate (+4,4%).

Agențiile de rating S&P și Fitch au păstrat evaluările de rating ale Grupului Gothaer după cum urmează:

“Mai ales în vremuri dificile, acest semnal este cu atât mai mult unul pozitiv pentru Grupul Gothaer fiind confirmarea externă a unei capitalizări sănătoase și a poziției puternice pe o piață diversificată,” a declarat Dr. Karsten Eichmann, CEO al Grupului Gothaer, într-un comunicat de presă transmis de grup în luna decembrie 2015.

Despre Gothaer Asigurări Reasigurări

Gothaer Asigurări Reasigurări îşi propune să fie prima opţiune a clienţilor săi, având standarde înalte în ceea ce priveşte calitatea produselor şi serviciilor oferite şi bazându-se totodată pe experienţa vastă şi pe sprijinul grupului Gothaer*. Gothaer este un asigurător în plină dezvoltare, cu peste 200 de angajaţi şi un volum de prime brute subscrise de 81.989.892 mil. RON în 2015 țintind să se mențină un jucător important pe piaţa de asigurări din România.

Produsele Gothaer sunt accesibile prin intermediul sediilor din Bucureşti şi din alte oraşe mari din România, prin intermediul agenţilor şi brokerilor de asigurare autorizaţi, precum şi online, pe www.gothaer.ro.

*Grupul Gothaer, una din cele mai importante societăţi mutuale din Germania, deţine 100% din pachetul de acţiuni al societăţii, susţinând astfel interesul său serios şi de lungă durată în România.

Cand securitatea datelor firmei este o prioritate, apelati la papetaria online Total-Office.ro. Distrugatorul de documente nu trebuie sa lipseasca de la birou

Un document aruncat in cosul de gunoi nu va garanteaza ca foaia respectiva nu va putea fi folosita mai departe, mai ales datele pe care aceasta le cuprinde. De aceea, aveti nevoie de un aparat performant, care sa reuseasca sa va ofere siguranta si securitatea de care este nevoie intr-o firma, indiferent ca vorbim despre o companie mare sau despre o afacere de familie mica. Dotat cu o tehnologie performanta, distrugatorul pentru documente reuseste sa taie fasii subtiri foile dorite, dar si cartile de credit sau obiecte din plastic, precum CD-urile.
In papetaria online Total Office, urmeaza sa gasesti cea mai bogata gama de distrugatoare de documente performante, de la producatori de top, care sa te ajute sa mentii un nivel ridicat de securitate al datelor tale.

Detalii tehnice performante ale distrugatoarelor pentru documente

distrugatoare documente

Daca sunteti interesat de performanta lor si vreti sa stiti cum distrugatoarele de documente reusesc sa faca fata si celor mai inalte solicitari, atunci luati in calcul cateva dintre cele mai importante caracteristici ale unui distrugator pentru documente performant. Printre acestea, cele mai importante se mentin:
• Capacitatea de a distruge hartia A3 si A4 continua, dar si CD-uri sau DVD-uri, floppy diskuri, ba chiar si dosare groase, care cuprind mai multe coli de hartie;
• Echipamentul este unul mobil, astfel incat sa poata fi montat dintr-o incapere in alta cu usurinta;
• In functie de nivelul de lucru din cadrul companiei, echipamentul este proiectat programat astfel incat sa faca fata unei munci continue si sustinute;
• Pentru ca dumneavoastra sa nu mai fiti nevoiti sa contribuiti in mod continuu la intretinerea aparatului, aflati ca acesta este prevazut cu un sistem automat de ungere cu ulei;
• Interfata aparatului este una foarte simplu de folosit, oferind o experienta facila utilizatorilor;
• In functie de modelul pe care urmeaza sa il alegeti, distrugatoarele de documente mai vin la pachet si cu o banda transportatoare, cea care duce rezidurile in locul special amenajat pentru stocarea resturilor.

TotalOffice.ro, papetaria online cu cea mai variata gama de distrugatoare pentru documente

total office

Pentru ca vrea sa le puna la dispozitia clientilor cele mai ajutatoare echipamente de birou, papetaria online TotalOffice.ro a dezvoltat o gama bogata de distrugatoare pentru documente de la producatori de top, cei care garanteaza buna functionare a echipamentelor.
Ii gasiti pe ci de la Total Office pe pagina web a papetariei, dar si la numerele de telefon 021 420 78 45 si 0724.633.423.

Fundatia Euromonitor pentru Excelenta anunta continuarea programului Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti

fundatia-euromonitor-pentru-excelenta-anunta-continuarea-programului-bursele-europene-jti-pentru-jurnalistiFundatia Euromonitor pentru Excelenta, cu sprijinul Agentiei Ad Media Consult, anunta continuarea programului Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti prin lansarea editiei 2014-2015.

Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti

Comunicat de presa

Fundatia Euromonitor pentru Excelenta, cu sprijinul Agentiei Ad Media Consult, anunta continuarea programului Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti prin lansarea editiei 2014-2015.

Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti reprezinta un program de incurajare si facilitare a pregatirii profesionale si se adreseaza jurnalistilor care doresc sa capete o expertiza profesionala in problematica europeana. Acest program ii ajuta pe participanti sa aprofundeze intelegerea tematicilor legate de Uniunea Europeana, cadrul de reglementare, functionarea institutiilor, relationarea intre Statele Membre, precum si maniera in care este abordata problematica europeana de catre media occidentala.

Programul „Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti” cuprinde trei etape de pregatire profesionala:

– un training specializat, sustinut in Romania de catre specialisti in relatii europene;

– o calatorie de studii de o saptamana, la Bruxelles, pe durata careia jurnalistii vor avea ocazia sa se intalneasca si sa discute cu oficiali ai Uniunii Europene;

– stagii de pregatire profesionala, timp de trei saptamani, in cadrul unor prestigioase organizaţii de presa europene.

La incheierea fiecarei faze sunt selectati jurnalistii care vor participa la faza urmatoare.

Si la editia 2014-2015 sunt asteptati sa aplice la programul de Burse Europene JTI atat jurnalisti din Romania, cat si din Republica Moldova, din presa scrisa, radio, TV si on-line, specializati in domeniile social, politic si economic, care trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ urmatoarele conditii:

Experienta profesionala de minim 3 ani

Varsta de pana in 35 de ani

Abilitati de comunicare in limba engleza (cunoasterea limbii franceze reprezinta un avantaj)

Dosarul de inscriere va cuprinde:

Curriculum Vitae

Formular de inscriere disponibil pe site-ul Fundatiei Euromonitor pentru Excelenta (www.euromonitor.ro)

Fotografie color tip pasaport

Portofoliu (trei materiale de presa relevante pentru domeniile enuntate)

Trei scrisori de recomandare, de preferinta una de la superiorul direct sau managerul institutiei la care lucreaza.

Data limita de depunere a dosarelor de inscriere este 10 OCTOMBRIE 2014 (inclusiv), toate inscrierile avand mentiunea « Pentru Bursele Europene JTI ».

Preselectia candidatilor se va face pe baza dosarului de inscriere, iar selectia pe baza unui interviu.

Programul Bursele Europene JTI pentru Jurnalisti a fost lansat in 2007, anul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, ca o continuare a programului de stagii initiat de National Forum Foundation/Freedom House in anii ’90, cu sprijinul Guvernului SUA, iar ulterior, incepand cu anul 2000, cu finantarea JTI.

Inca de la inceput, obiectivul programului a fost dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor tinerilor jurnalisti, prin expunere la realitatile democratiilor dezvoltate, imersiune in medii culturale diverse si practica profesionala specializata, mai intai in Statele Unite, iar ulterior la Bruxelles.

Dosarele de inscriere se vor depune la: Ad Media Consult srl,
Adresa: Str. Erou Iancu Nicolae, nr.103, vila i-2 Voluntari, jud. Ilfov, cod postal 077190
Persoana de contact: Irina Apostol, Tel : 0721201559, fax : 0318172768,e-mail: irina.apostol@admediaconsult.ro
Documentatia electronica se va trimite la adresa: burse@euromonitor.ro
Pentru detalii suplimentare va puteti adresa Fundatiei Euromonitor pentru Excelenta, la adresa: Calea Floreasca, nr. 167, et.4, sector 1, Bucuresti; Persoana de contact: Andra Dimitriu – Project Manager, Tel: +40 751010698, e-mail: andra.dimitriu@euromonitor.ro